MINE


Welcome
Hi there!

This is my online diary. You don't have to read my story if you don't want to


ME
A 21 years old girl and still broke lol.

  • I love black!
  • I love rain!
  • I love panda!
  • I love you!


    Tagboard




    skin by BALQISH
    Coding by BALQISH
    The Best View by Google Chrome
  • Selamat Pengantin Baru!!!!! ^,^
    Wednesday, 11 June 2014 | 0 Comments

    Dambo marriage



    Poksu!!! along tak dapat tengok poksu nikah :'(  sedih ohhh... kenapa laa aku dapat matrik awal2??? hmmm...

    So...6/6/2014 bersamaan jam 8malam,,, kat rumah cik intan merangkap mak saudara aku,,, poksu dah lafazkan ijab dan kabul di situ...

    Okay... untuk yg tak faham...mcm nie... poksu kite kahwin sepupu... hehehe... tu je.... so...nie gambar....


    Gambar2 ini penting untuk diupload untuk tatapan org yg tak ada kat sana macam aku :'(

    Huhuhu.. so... majlis kahwin sebelah perempuan dah buat masa 7/6 tu/// majlis belah poksu... hari jumaat nie !! 13.6... jemput datang~~~ hahaha xD

    Tak apa lah aku x dpt tengok pun... asalkan semuanya dah selamat... aku pun... harap mcm tu... poksu dengan cik intan bercinta lebih dari 6 tahun!!

    Believe it or not? kun fayakun bebeh :3  kalau dah jodoh memang tak kemana... and along harap... perkahwinan poksu sepanjang hayat... aamiinnn...

    Post a Comment


    PAST | PRESENT