MINE


Welcome
Hi there!

This is my online diary. You don't have to read my story if you don't want to


ME
A 21 years old girl and still don't have any idea what kind of doctor or what kind of person that she wants to be.

  • I love black!
  • I love rain!
  • I love panda!
  • I love you!


    Tagboard




    skin by BALQISH
    Coding by BALQISH
    The Best View by Google Chrome
  • GATHERING OF PART OF 5 SCIENCE 2013 AT OSAKA STEAMBOAT ADENIUM ~ ^^
    Tuesday, 6 May 2014 | 0 Comments




    24.04.2014

    Assalamualaikum!! Heee…. :3 So… yeah… Gathering?? Yuupp… Bukan reunion… Reunion tu masa kita orang dah beranak-pinak nanti..hehehehe…

    Tapi tak semua yg datang…Hmmm…Yelah…faham…siapalah kami semua…tapi takpelah…nasib baik lelaki ada jugak…hehehe…tengok nie… :3




    So… tu lah dia…perempuan lagi sorangtakde dalam tu sebab dia datanglambat…><kedai dah nak tutupbaru dia sampai…hehehehehe… 3 lelakiygdatang… (kelas 5sc ada 10 lelaki)  10 perempuan… (5sc ada 20 org perempuan)

    Haaa…tulah dia…hahahaha…yg tak join tu… pi lantak hang le…Lia?Hmm…aku rasa dia merajuk… :’(

    Aku actually… and siti…sepatutnya tak pergi…sebab?Sebab takdeduitlah! Steamboat kot!!! Dah laa satu kepala rm30 -_- mahalseyyhh… then bilaaku cakap kat mai.. *bestieakuygrncg gathering nie*

    Mai tak reply text aku… Mai terus call.. Lambat2 aku nak jawab… Erm…Kesian dia… dia siap cakap lagi…

    “Takpefatin..Kaudatang je malam nie..Asalkankaudatang..akutambahkannanti.. Siti?Ajaksiti sekali”

    Akuyg blur nie..

    “Haa..Haa..okmai.. InshaAllahkitaorang pergi”

    Dalam tanganakucuma ada 10 ringgit SAHAJA!! Nak mintak kat mama?Ayah?Aduuh..takmauaahh…aku tak nak susahkandorang…><  dah cukupsusah hidup sekarangnie…hahahahahahahahahahahaxD

    Sitipulak? Masa Mai callaku tu…Aku dalam kereta..Akuterus cakap kat ayah nak jumpasiti kat tempat kerja dia… and u know what????!!!

    Kat tangan dia cuma ada 3 ringgit SAHAJA!! Nampak tak? Susah seyhhh…takdeduit…. Aku cakap laa…

    “alatakpe… kita datang.. tunjukmuka je… sebab.. kesianmai…dia ygajak…kesiandia..lepas tu nanti kita duduk laakedaimamak.. awakbwk tab awk.. ktebwkiphone..on internet sampailebam”

    Hahahahaha…perancangangila…sitigelak je… and akhirnya malam tu…kitaorang pergi…naikkeretadgnaishah and falahygdipandu oleh kakakaishah…><

    Bilasampaisana…kitaorang dah serba salah…. Akudgnsiti dah tarik2 baju sesamasendiri… lepas tu panggilmai…tapisyeraikutpulak…><  hmmm…. So dia dgrlaaa…akusegansebenarnya…siti pun..

    Hahaha… so itu serba sedikit..dan akhirnya…kitaorang yg masing2 bwk 10 rggt and 3 ringgit pun masuk… so…nie hasil bila dah gathering…



    Hahahah..banyakkan? Kita orang kalau berselfie… Tak tengok kiri kanan…xD  lelaki2 pun dah tak boleh nak cakap apa bila tengok anak dara berselfie dengan tangan yg pendek sikit dari monopod…xD

    Yg nie pulak… masa capa baru datang… masa capa dtg nie nampak meriahsikit… sebab..yeah.. fon dia lawa -..- hahaha…amek gambar je keje…heeee :3

    So nie,… masa dah keluar…. Thanks for yg amek kan gambar :3 hahaha… thanks again mai…tau tak mai cakap apa?



    “tak..takpayah.. akubayar…nanti bila kau dah keje…kau bayar balik…“

    Muka aku…faham la akan…xD ak\u nie x habis2 blurrr -__-  hahaha…mcm mana laa nak belajar nanti…hukhuk…kesian mai…aku janji aku bayar balik ea mai?

    Siti pun dia belanja jugak… Hmm…dah laa gaji dia… dia belanja kitaorang dh byk kali… :’(  huuuh..lagi2 aku… but then…sempat jugak laa balik tu…aku terus edit gambar…hehehe

    Nie yg ori…. :3



    Nie yg edit…hehehehe…aku sayangkan korang berdua…Siti Aisah and Maizatul Aisah…Aku harap sangat nama aku pun akan ada Aisah macam korang…heeee :3




    Hope friendship kita nie akan kekal sampai bila2…walaupun…. Kita dah jumpa kawan yg lain kat tempat belajar nanti…. Ok tu je cerita aku… about our gathering,,, the legacy of five science? ^^

    Satu fakta yg perlu diketahui…budak sains tak pernah bersatu :’) kay gudnite… :D


    :: MEMORIES ::

    Post a Comment


    PAST | PRESENT