MINE


Welcome
Hi there!

This is my online diary. You don't have to read my story if you don't want to


ME
A 21 years old girl and still broke lol.

  • I love black!
  • I love rain!
  • I love panda!
  • I love you!


    Tagboard




    skin by BALQISH
    Coding by BALQISH
    The Best View by Google Chrome
  • ALONE .. LONELY .. FOREVER ALONE ..
    Saturday, 17 May 2014 | 0 Comments

    Nothing better then a blank page and having the time to fill it | photo by instamaddijane


    It's get a little lonely.. All this empty rooms.. Just watching the hours tick by~~ hahaha... ber "Frozen" sat.. xD  seriously... sekarang.. aku dah macam watak Iris dalam novel Melur Jelita.. " I Love You Stupid" ...

    RAsa sepi dan tak berpunya... Aku rasa lost... Apa sebenarnya yg aku nak dalam hidup nie? Hahaha... Entah lah... Kadang-kadang aku tahan and cuba tabahkan diri sendiri... but... end up... aku jugak yg menangis... sebab dah terlalu banyak memendam... Hati aku...

    Seakan-akan ada sesuatu yg menyakitkan... Hmm... Apa sebenarnya yg dah jadi kat diri aku nie? Apa? Apa? Apa? hmmm.... Sedih lah....

    Kurang 10 HAri aku akan tinggalkan mama ayah angah ude icha and raudah... Raudah... Mesti aku nangis ingat kat dia nanti... Bukannya dekat... Muar kot!! Johor! huuhhh

    Sedih... K... Sedih... Aku yakin... Aku akan kena homesick jgak nanti... HAhaha xD  macam kat uni PETRONAS tu.... heeeeeee :3 Hmm... tu je kot... Hahaha

    Kesakitan aku... Kerisauan aku... semua aku rasa sendiri... hmmm... menyakitkan? aku rasa aku kena biasakan diri...

    Benda yg aku paling taksuka dalam hidup adalah... Buat keputusan... Aku taksuka... Sebab susah... Aku tak reti nak pilih kalau aku diberi dua atau tiga pilihan yg aku nka and berkenan... haaa...

    Faham tak? hahaha xD  kaybye...

    :: CONFUSE ::

    Post a Comment


    PAST | PRESENT