MINE


Welcome
Hi there!

This is my online diary. You don't have to read my story if you don't want to


ME
A 21 years old girl and still don't have any idea what kind of doctor or what kind of person that she wants to be.

  • I love black!
  • I love rain!
  • I love panda!
  • I love you!


    Tagboard




    skin by BALQISH
    Coding by BALQISH
    The Best View by Google Chrome
  • HASHTAG Throwback *RESULT SPM* ^,^
    Monday, 14 April 2014 | 0 Comments

    Glasses

    07.04.2014

    Hashtag THROWBACK ~ heee :3 aku nak citer pasal benda yg dah lepas… hehehe… hari masa kitaorang amek result SPM~ :’) hehehe…

    Kat mana nak mula? Errmmm…  Okay… malam tu… masing2 dah berjanji laaa esok nak pergi sama2… pakai baju apa… hehehe… janji 20 mac tu nak pakai baju kurung atau jubah… heee :3

    Then janji lagi… pukul 10 setengah pagi… lia pulak nak pergi rumah aku dulu… huuuu :3 malam 19 mac tu… aku kelam kabut nak cari baju… (bukan fikir result) hehe…then masa tengah pilih2 baju… aku ternampak….

    Jubah purple… Cantik… mama belikan untuk aku… tapi aku tak pernah pakai sebab tak muat…. Jubah tu ada zip kat belakang… tapi… bila aku pakai….. ffuuhhh… takpayah guna zip…. Aku sarung je jubah tu… and yeah… :’)

    Aku dah kurus…. Lebih 10 kilogram aku turun…. Sebab aku makan ubat figure up… tahu tak ubat apa tu? Alaa… ubat tu… sekarang dah diharamkan… sebab bole rosakkan buah pinggang, boleh menyebabkan sawan,, boleh menyebabkan kanser and dll… -oo-

    Tapi syera tegur aku dah kurus… hehehehe :3 memang lah… berat aku dulu… 88 kilogram… and sekarang….76.7 kilogram… aku nak turunkan lagi jadi 68 atau 66 kilogram… baru match dgn tinggi aku… heeeeee :3

    Tapi………

    Aku dah habis makan sebotol,,, baru nak cakap benda tu diharamkan… pffttt –oo- hanya mampu berharap yg aku tak kena kanser… takut owww…. Hukhuk…

    Tapi… takpe lah…. Kalau dah ajal… heeee :3

    Then… kitaorang semua pergi sekolah sama2…. Ramai…. Sebab aku mmg suka bergerak ramai2… rasa selamat and yeah… happy… :D


    Bila sampai sekolah… mula laaa lepak dulu kat depan pintu dewan… and yeah… annoying sungguh.,,, sebab ada seteru aku kat situ… menyampah… sumpah menyampah… -oo- so aku just borak2 dengan kawan2 aku yg lain yg kdg2 dia pun mcm sakit hati,,and then menyampuk pulak aku bercakap… dasar bodoh kuasa tiga –oo-

    Lepas tu… ada jugak amek gambar… hmm.. ada pulak minah tuh.. aku tak nak amek gambar… tapi mai cakap…

    “Takpe… fon aku.. jom2.. sini…”



    Hahaha… memang understanding betul lah mai…. Hehehehe… so nie gambar… kitaorang bertiga ada kat tepi sebelah sana~ :D

    Tak lama lepas tu… masuk dewan… and… erm… tak nak cakap apa2… tapi…. Tahun nie and tahun lepas sama je… kelas akaun yg lagi banyak dapat 6A 7A…. percaya tak? Kelas sains takde sorang pun dapat 6A!!

    Kelas akaun dengan kelas apa entah yg dapat… kelas aku,,, (sains) just 4 orang je yg nama dipanggil… Adat dengan Piee … dorang berdua dapat 7A…

    Mai… 9A… sebab mai amek 9 subjek je… Afrina… 10A… sebab afrina amek 10 subjek… huhuhu…

    Faziera jahat owww…. Dia cakap afrina dapat A yg tak berkualiti… hahaha… Mai dapat 7A+ 1A 1A- :D cayalah mai~ afrina dapat 2A+ je… yg lain byk campur2… hehehe… tahniah :’)

    And the moment bila aku tengok slip SPM aku…. GOSH!!! ENGLISH aku B!!! bukan B+!! tapi B!!! aku tak pernah dapat B :’( paling rendah pun aku dapat B+….. hmmm…

    Kalau tak aku dah dapat 6A…. huuuh… Sedih owww :’(

    Tapi…. Cikgu2 pun tak patut jugak… boleh pulak masa nama2 budak cemerlang tu dipanggil… kan ramai budak akaun kan? Cikgu2 yg lain boleh cakap apa taw…..

    “mana budak sains?”

    “sains takkan takde sorang pun?”

    “sains mana sains?”

    Heeee… muka aku dah lain… cuakk… hehehe…. Siti… bestfriend aku lagi sorang… dia dapat 4A :’) tapi… ade satu dia tak credit… hmmm… kimia…. Kesian dia…

    Dia nak sangat jadi dokter… :’) takpe k awak? Kite doakan utk awak… :’)

    And then… dipendekkan cerita… balik2 tu… terus rancang nak pergi KFC sentosa… tak jauh pun… sekentut je… hehehe… tapi kitaorang je laa yg pergi…. Yg lain? Tak amek tahu –oo-







    Tapi besttt… hahaha… masa tengah makan tu… lama giler melepak…. Cerita2… gosip2… hahaha…. Aku suka suasana macam tu…suasana di mana kitaorang semua jadi diri sendiri and… lupakan segala masalah yg ada :D

    So… nie gambar!! xD

    Hopefully…. Kita akan macam nie lagi kayh? Sayang korang sangat2…. :’) especially…. Both of u… Mai and siti Aisah…. :’)




    :: FRIENDSHIP ::

    Post a Comment


    PAST | PRESENT