MINE


Welcome
Hi there!

This is my online diary. You don't have to read my story if you don't want to


ME
A 21 years old girl and still broke lol.

  • I love black!
  • I love rain!
  • I love panda!
  • I love you!


    Tagboard




    skin by BALQISH
    Coding by BALQISH
    The Best View by Google Chrome
  • Terasa Hati ? o.o
    Saturday, 22 December 2012 | 2 Comments


    Tumblr_mfff56icck1rdmb6jo1_500_large

    Argghh...terasa giler beb!! >,<  hmmm....ye laaa....aku bukan geng ngn korang dah...aku kan...dah dicop geng budak pandai~ >,<

    Takpe laaa... >,<  bukan aku ade duit sangat nak g hangout ngn dorang....tempat aku memang bukan kat rawang nie... >,<

    Tempat aku kat mana? tu haaa...kat johor....tu jer....kat kl? mmg tak laaa....hmmm...abis form 5,,memang aku terus duduk kat johor dengan maktok...

    Ta mao aku dok rawang lagi....da jauh hati dengan semua benda kat sini.... T___T  serious kayh?  huuuhh...

    Cukup laaa aku bersosial dengan dorang....now,,focus on my SPM 2013~ >,<  kesian mama dengan ayah... >,<  belum masanya lagi aku nak bergerak bebas mcm dorang... :')

    Aku,,nama je sekolah harian...tapi...keluarnya jarang...mcm budak asrama~ balik sekolah,,terus makan...then..solat...pastu,,rehat 2 jam...and then,....buad kerja sekolah..

    Malam,,,,,makan,study sejam,kemas beg,,iron baju...solat and tidur~~ >,<  hidup perlu ada jadual,,,,kan? :))))))))))

    Blogger Nadia Johari said...

    kadg2 ade jadual pun tuggang terblk..hehee

     
    Blogger faten afiqa said...

    heheheheh ! biase laa tuh~ :D

     

    Post a Comment


    PAST | PRESENT