MINE


Welcome
Hi there!

This is my online diary. You don't have to read my story if you don't want to


ME
A 21 years old girl and still don't have any idea what kind of doctor or what kind of person that she wants to be.

  • I love black!
  • I love rain!
  • I love panda!
  • I love you!


    Tagboard




    skin by BALQISH
    Coding by BALQISH
    The Best View by Google Chrome
  • Malaysia vs Thailand ? o.o
    Sunday, 9 December 2012 | 2 Comments


    215113_316571781784626_1447605172_n_large

    Tengok bola ? memang tak laa~ penat giler kayh! +__+  baru balik dari PARKSON RAWANG~ beli kasut sekolah icha.. +__+

    Semangat betul nak sekolah...nasib baik ada saiz kasut dia...takde keja nak mengikut mama nak mencari kat kedai2 lain...penat~ +___+ *siapa suruh kaki kecik sangat? +_+*

    Then...bila balik....icha pasang cd BARBIE yang beli kat SPEEDY masa kat PARKSON...aduuii...barbie ? hmm...boleh tahan best... :D *memang tak tgk bola la kan? :D*

    Cerita pasal ikan duyung~ bestnye...teringin nak jadi cantik mcm tu... >,<  hahaha....bila laa aku nak kurus nih? o.o *tetiba terfikir*

    Baru turun 3 kilo...nak turun 30 kilo! +__+  haish...kena lipat gandakan usaha nih... :D huhu...nak tau tak??mama terlepas cakap!! :D

    Mama ckp mcm mana tau...

    "Cuba bila bangun pagi2 tu,,set kat otak,,nak jogging...pastu sarapan , makan quaker oat jeh , malam jangan makan nasi...tengah hari je makan...muka kau tu..bukannye buruk..kalau kurus,kan cantik..comel jeh semua orang tengok..."

    Hahah!!mama bukan jenis yang senang nak puji orang~ :D  so...bila dia puji aku,,,adushh...aku sebagai anak sulung mama,,rasa sangat berbangga,, :D

    Hahaha...bila mama ckp mcm tu,,,aku terus tengok muka angah...hahaha....dia jeles kayh!! mama tak pernah puji dia!! :P

    Kehkehkeh...bangga kay~ huhuh.. :P  actually.,,bukan aku tak nak kurus...aku sengaja naikkan berat badan...sebab.. .:')

    Sebab aku nak orang sekeliling aku,,kawan2 aku,,cikgu2 aku,,family aku,,and orang yang akan syg aku,,,terima aku seadanya...>,< dah elok2 masa clash tu,,,aku boleh pakai baju saiz M...but..then..aku kena pakai L or XL pulak dah... +__+

    Sebab apa? :D sebab....hidup aku ceria!! sebab tu laa aku banyak makan~ hahaha... :D  so now...tengah cuba nak kuruskan balik... :P

    Yeah~ target aku...5 bulan dari sekarang...aku mesti kurus!! :P  and.....cerahkan semula muka aku yang dah kena sunburn masa kat kampung...but..yang paling penting...aku nak bersihkan hati aku dari mcm2 benda negatif... :')

    ::. Gudluck Malaysia!! *haha :P* .::

    Blogger sAkuRa rOckerS said...

    selmt berusha wak..heheee..tp klo nk kurus jgn smpai wat bnde yang memudaratkan diri

     
    Blogger faten afiqa said...

    huhuh..okay.. :D

     

    Post a Comment


    PAST | PRESENT