MINE


Welcome
Hi there!

This is my online diary. You don't have to read my story if you don't want to


ME
A 21 years old girl and still don't have any idea what kind of doctor or what kind of person that she wants to be.

  • I love black!
  • I love rain!
  • I love panda!
  • I love you!


    Tagboard




    skin by BALQISH
    Coding by BALQISH
    The Best View by Google Chrome
  • Alamak ~ +___+
    Friday, 7 December 2012 | 0 Comments

    28746_176693792471280_94891347_n_large


    Assalamualaikum!! yeah ~ lama giler kay tak update~ >,< *padahal baru berapa hari...hehehehe....*  so...err.."alamak?" kenapa nie?

    Apa dah jadi kat aku ? serius....apa dah jadi kat aku? hahaha...nothing laaa...cuma...jantung rase mcm nak terkeluar :P hahahahahaha... [stupid +___+]

    Err...dah laaa dalam segmen tu....aku ada tulis nama dia ! adeesss!!! mcm mana nie?? hahahaha....okay...aku dah nak giler da~ +__+

    Tak apa laaa....dia dah baca...nak buat mcm mana...kan ? aku pun...hmm....but...about that hand~~~~~ yupp..pernah disentuh...masa zaman gelap... :D

    Hahaha...tapaya laa tau zaman gelap apa... :D  but yang pasti....aku bukan FATIN yang dulu... :)  orang ramai kenal aku dengan nama AFIQAH...

    Not FATIN anymore... :')  but.....someone...panggil aku TIN... +__+  not someone...but two one...hahaha... XD

    Siapa lagi ? err...ala..tapaya laa gtau...da la budak comel tu slalu stalk aku....~~budak comel?bukan scandal aku~ but... :D

    Best friend? uhukuhuk.. :) betul3...she's still my bestie....walau apa pun yang jadi...aku tetap sayangkan dia sampai bila2,,jiea~ :D

    Okay...jiwang sudah... >,<  and...then..about the......aish! chinca! ><  be nak baca blog syg , baca je laaa!! >,<

    ::. Jangan Tanya Kenapa Kalau Aku Senyum Je HAri Ni .::

    Post a Comment


    PAST | PRESENT