MINE


Welcome
Hi there!

This is my online diary. You don't have to read my story if you don't want to


ME
A 21 years old girl and still broke lol.

  • I love black!
  • I love rain!
  • I love panda!
  • I love you!


    Tagboard




    skin by BALQISH
    Coding by BALQISH
    The Best View by Google Chrome
  • 20 Azam Tahun Baru Saya ! ^,^
    Monday, 31 December 2012 | 4 Comments



    396942_410393339035463_1662558465_n_large

    Assalamualaikum~~ :D  heyy peepsss!~ :P  percaya atau tak,,kita semua dah nak masuk tahun baru....2013~~ :D so...bagi orang yang tak tetap pendirian mcm aku,,,

    Of course laaa ade banyak azam baru!~ hahah xD  hmmm....tapi...banyak jugak laaa azam lama yang MASIH BELUM dapat dilaksanakan.... :D

    So....ummm....ade sikit laa yang aku list kan... >,<''  tak sabar nak capai~ hahaha xD

    Firstly!! aku nak kuruskan badan ~ kehkeh... xD  angah cakap,,kalau aku boleh buad dalam masa LIMA BULAN ,, dia akan bagi apa je yang aku nak~ 5 buah novel !! huhu xD

    Second , nak jadi lebih ulat buku ! yuuuppp! yang nie aku memang akan amek serius...but...bukan lebih pada novel,,,pada buku2 akademik... :DDD

    Third , aku nak berubah.... :')  yuuppP~ sampai bila nak macam nie kan?? mulut aku,,lidah aku,,,berbisa bila mengeluarkan kata2 kat orang2 yang aku benci.... :') so..aku nak jadi orang yang lebih berhati2 bila mengeluarkan kata2...bercakap menggunakan akal,,,bukan amarah.. :)

    Forth , aku nak amalkan amalan menabung~ hahah xD  memang tak susah nak menabung...tapi susah nak tahan diri daripada mengeluarkan tabungan... xD so...mungkin...aku akan jadi lebih kedekut tahun 2013~~ :DDD

    Fifth , nak bentuk peribadi diri...nak bentuk jati diri...nak lebihkan keyakinan diri....aku selalu tak yakin dengan apa yang aku buad...selalu rasa ragu2 and terburu-buru bila buad keputusan... >,<'' sampai bila aku nak jadi mcm nie kan? :')

    Sixth , nak jadi orang yang lebih sabar...hukhuk...aku bukan laa orang yang suka bersabar..sampai bila aku nak jadi mcm tu kan??huhuh...insyaAllah...aku boleh!! :D

    Seventh , pergi lantak dengan haters2 aku kat sekolah tuh....suka hati dorang laa nak buad apa....budak2 bermasalah,,memang mcm tu...so....aku akan jadi lebih tak pedulikan orang lain tahun 2013~ tapi kalau orang2 yang memerlukan bantuan,,aku bantu laaa :DDD

    Eighth , kurangkan facebooking,,twittering,,but...bloggering...err......alamak...yang tu,...tabole laaaa... >,<  but...i'll try....nak focus dekat SPM.... :')

    Nineth , berani untuk cuba benda baru...but...benda yang positif laa... :D contoh macam...something yang aku tak pernah buad selama aku hidup...huhu... xD

    Tenth , nak sambut setiap bufday kawan2 baik aku kat sekolah...beli kek,,,makan ramai2... :D mesti best kan?? 3/2 bufday fina,,19/6 bufday mai , 15/7 bufday lia , 6/11 bufday siti and 26/12 bufday faziera...uhukuhuk...bufday faziera tu...aku akan buad surprise kat rumah dia..haha :DD

    Eleventh , hmmm....relationship? hmm.....jodoh di tangan Allah...biar je laaa....malas nak fikir dah...but...time bufday atau hari raya,,,aku akan make sure aku bagi kad!! :D huhu xD

    Twelveth , tengok citer Merlin sampai habis !! jangan sampai tertinggal satu episod pon...huhuh....lepas habis je cerita tu,,,jangan tengok apa2 dah....takut ketagih nak tengok lagi..huhuh xDD

    Thirteenth , make new friends.... mcm Amir cakap,,,,kalau lebih ramai orang kita bergaul,,lebih banyak kita akan tahu...but...make sure that kita tak tersalah pilih kawan.. >,<'''

    Forteenth , lebih serius and lebih matang dalam sesuatu.... >,<  perangai aku macam budak2 sangat2...hehehe xDDD so.....insyaAllah....aku akan jadi lebih matang~ :D

    Fifteenth , DSLR!!!! uhukuhuk....sumpah cantik giler DSLR SAMSUNG warna putih tu!! acik cakap,,,kalau SPM aku semua A,,,,,benda tu akan jadi milik aku!!! yeah~~~ doakan aku!! insyaAllah.... :D

    Sixteenth , nak buad jadual belajar...walaupun takkan teratur....tapi...tak salah mencuba kan? :D tuisyen dekat adenium,,,pastu,,kelas tambahan tiap2 balik sekolah and hari sabtu,,,lepas tu belajar dengan Aizy,,,ex-ketua pengawas 2012...(tengah tunggu result SPM) tak salah kalau aku buli Aizy sekejap kan??haha  xDD  thanks Aizy!! :D

    Seventeenth , air bergas ? maggi ? kicap ? oh tidak....aku kena jauhkan benda2 tu semua.....sebab...pengetua cakap,,tiga2 benda tu....boleh melumpuhkan ingatan kita... >,<''

    Eighteenth , nak cuba fasihkan diri menyepeaking english...hahaha xD  cuba korang sebut balik,,,"M.E.N.Y.E.P.E.A.K.I.N.G." hahaha xD  sebab...aku bengang bila baca fanfictioon yang adik aku buad,,banyak perkataan yang aku tak faham...grrrr +___+

    Nineteenth , jadi lebih happy go lucky and cheerful dengan kawan2... :D aku memang dah berubah jadi mcm tu sejak 2012...but....nak lebihkan lagi..buad bodoh je dengan 3 ekor manusia sakai yang benci aku tuh... :PPPPP

    Twenty ! yeah ~~ at last!! sampai jugak!! huhuh.... :D aku nak hargai setiap masa yang ayah luangkan untuk family kita orang...dan aku nak balas semua yang ayah dah buad untuk aku...aku tak nak mama menyesal sebab lahirkan aku...aku nak jadi orang berguna....not useless... :)

    So...sikit sangat kan?? hhuhuh... :)  insyaAllah...aku boleh buad.... :D  doakan saya okay kawan2!! :P  eyh kejap! macam mana dengan azam tahun baru korang??? :D

    ::. Selamat Tahun Baru ! :) .::

    Blogger *NurSyahieraDahhari* said...

    waa.. banyak nye azam ye. moge tercapai azam tu :)
    done follow.

     
    Blogger faten afiqa said...

    thanks.. :D eh ? takde pon dalam senarai follower sye...huhuh :D

     
    Blogger *NurSyahieraDahhari* said...

    welcome. takde ? tapi memang dah tekan dah button follow sebelah dashboard tu, then da keluar window sebelah, and klik follow. then appear you are now following... pastu baru komen. then subscribe komen. hmm, better letak widget follower, yang follow pun tak konpius betul2 dah follow belum :)
    and now dah klik follow for the second tyme. ce tengok still takde o da ade =_=

     
    Blogger faten afiqa said...

    serius ! takde ~ dah check banyak kali . adush . classic template,,sye tak reti nak letak widget follower kat dlm blog...blogger ckp,,kalau sye nak buad mcm tu,,sye kne convert templte blog sye jadi HTML . adush . sye akan fix benda nie... sorry...

     

    Post a Comment


    PAST | PRESENT