MINE


Welcome
Hi there!

This is my online diary. You don't have to read my story if you don't want to


ME
A 21 years old girl and still don't have any idea what kind of doctor or what kind of person that she wants to be.

  • I love black!
  • I love rain!
  • I love panda!
  • I love you!


    Tagboard




    skin by BALQISH
    Coding by BALQISH
    The Best View by Google Chrome
  • Not HANGOUT , Just HAVING FUN
    Friday, 30 November 2012 | 0 Comments

    Tumblr_lz0i71xqbn1ro1wcko1_500_large

    Yeah~ huhu...22/11/2012~ huhuu...*okay..tarikh tak lawa ><* haha..kesah?tak kay~ :P  so..tarikh tu..umm...heee~tarikh aku,for the first time keluar jenjalan dgn kawan2 aku~ :D

    Err..nampak tak yang aku nie anak yg baik? hehehe...takde laa..family aku mmg cmtu...ta kasi aku lepas mana2 yang aku nak...dunia sekarang berbeza dengan dunia dulu~ kan2? :)

    But...yeah..best..tengok wayang,,window shopping,,berlari sana sini lintas jalan,,berlari kejar bas...eyh?bukan2..berlari kejar tempat duduk dalam komuter...hehehe... :P

    Masa balik dari Mid Valley tu,,umm..memang sesak giler laaa!!sampaikan,,aku tutup mata aku rapat2,,then tolak je sesape yg dekat pintu depan komuter tuh.. ><

    Serius aku takut...tapi..kalau aku ta buad cmtu,,,salah sorang drpd kteorg,,akan tertinggal...jd...bila aku buad mcm tu,,kteowg semua dapat laaa masuk.. >< *nampak tak aku jahat? :P*

    Huhuh...err..tapi...dalam coach yg kteorg naik tu,,,ramai gila lelaki!!jadi yang aku tolak masa tu,,,semuanya lelaki!!aishh....! nak menyesal pun tak guna...Allah tau aku dah takde pilihan lain,,, ><

    Komuter dah nak jalan,,dan sorang kawan aku masih diluar....coach lain dah terlebih sesak... >< coach yg kteorg masuk,,,coach depan sekali,,,betul2 dekat dengan muncung komuter tuh...hahaha XD

    Pengalaman yg manis laaa....walaupun...kaki aku rase betul2 sakit sebab aku pakai wedges putih kesayangan aku... ><  aku ingat en na pakai white flat sandal shoes aku,,but...rase mcm tak okay pulak.. ><

    Tu laaa padahnya..tak ikut pilihan hati...ikut pilihan otak.. ><  huhuh...so...lepas nie,,kalau nak pilih jodoh ke hape,,aku mesti ikut pilihan hati~tabole ikut pilihan otak.. :P *takde kena mengena XD*

    Tapi,,mase sampai rawang,,ayah ngn mama nak amek aku pulak...jadi..ta dpt laaa aku na join dorang naik bas... ><  aku hanya mampu memanggil,,, "korang~bye~"  :'(

    Haish...bila dah naik dengan ayah,,,aku kena bebel...mana laa aku perasan baju aku ternaik..dah ayah cakap "yang kau masukkan baju kau dalam seluar kenapa?" aishh!!

    Malu giler kay! serius aku ta perasan bila baju aku ternaik..dah laaa aku melintas jalan yang banyak kereta!!mesti ramai giler yg nampak~ selekeh betul! buruk pulak tu~ grrr +___+ *ala..takpela..jumpe sekali seumur hidup tu je XD*

    Kay,,lepas dah naik kereta,,,hmmm...patah balik pegi KL laaa...entah siapa yang ayah aku kena jumpa pun aku ta tau...yang aku tau,,aku terus bukak kasut and terlelap bila msuk kereta....penat giler~ +__+

    Kay...dah penat membebel nih... ><  so...this is the pic...pic kteorg berlima takde... :'( nie edit.... ><  aku tau aku sorang je ta lawa kat situ~ jangan kutuk! :P  ><''''



    edited by :  fatin afiqa  ^,^

    Post a Comment


    PAST | PRESENT