MINE


Welcome
Hi there!

This is my online diary. You don't have to read my story if you don't want to


ME
A 21 years old girl and still broke lol.

  • I love black!
  • I love rain!
  • I love panda!
  • I love you!


    Tagboard




    skin by BALQISH
    Coding by BALQISH
    The Best View by Google Chrome
  • HARAM Puji Lelaki Handsome ? O.o
    Sunday, 4 November 2012 | 0 Comments


    Tumblr_m9cjpiv7g61re15aeo1_500_large

    Assalamualaikum!! :D okay...bersemangat aku mengupdate...mesti baca!!!! :D so...straight tu the point... +__+

    HARAM puji kehenseman seorang lelaki ? :O kay..serius terperanjat...selama nie..mana laa aku tau...yang aku tau,,kalau hensem,,aku puji...kalau biase2..aku ckp je laaa boleh tahan... >_<

    Nak tau? kawan aku cakap,,,ade orang cakap,,setiap perempuan Islam akan ada sepohon bunga bersamanya di akhirat nanti...and...kalau laaa kita puji sorang lelaki tu hensem,,,,

    Sekuntum bunga akan gugur...kalau dah berpuluh-puluh lelaki yang kita puji,,,berpuluh-puluh jugak laaa yang gugur...jadi...macam mana kita na berteduh bawah pohon bunga tu di akhirat nanti? O.O

    Astaghfirullah...tak terjangkau dek akal...banyaknye benda yang aku belum tau...so...moral of the story,,,kalau nampak kesempurnaan ciptaan Allah,,,,

    Cukup sekadar kita cakap,,, "SUBHANALLAH" ....got it? ^,^ haa...lagi satu...yang nie pun...aku agak terkejut jugak laaa bila dapat tau... O.O

    HARAM hukumnya puji suami orang~ haaa....nie ramai pernah buad...kan? Aaron Aziz,Ady Putra,umm...siapa lagi entah...mesti ramai punya r yang puji...kan? :D

    Umm...and...tabole puji orang yang bukan Islam jugak....aku tak na laa ckp..sebab..aku pun KPOPERS jugak...but...aku rase aku kena cakap...puji artis Korea pun tabole jugak... ><

    Banyak bunga kita yang akan gugur nanti...kay?aku cuma menyampaikan apa yang aku tau...sebab...aku taknak kaum hawa macam aku,,yang beragama Islam,,,pohon bunganya dah takde bunga.....ataupun...bunganya ada...but,,,boleh dikire dengan jari... ><

    Okay gadis2 ? :') kalau dah jadi isteri orang,,,lagi laaa tabole puji2 guy lain....dosa ngn suami~ ^,^  renung2 kan,,dan..selamat beramal... ^___^  assalamualaikum.... ^,^

    -salam sayang dari saya : fatin afiqa-

    Post a Comment


    PAST | PRESENT