MINE


Welcome
Hi there!

This is my online diary. You don't have to read my story if you don't want to


ME
A 21 years old girl and still don't have any idea what kind of doctor or what kind of person that she wants to be.

  • I love black!
  • I love rain!
  • I love panda!
  • I love you!


    Tagboard




    skin by BALQISH
    Coding by BALQISH
    The Best View by Google Chrome
  • ♥ Final Exam ♥
    Saturday, 13 October 2012 | 0 Comments

    Tumblr_m4hsbgw4hd1royzwio1_500_large

    Assalamualaikum!!! ^,^ hukhuk....final exam dah bermula sejak...........umm....jumaat lepas..umm...12/10/2012~~~ hmm...first of all,,,biology~~takde laa susah sgt~ ><

    Hukhuk...sebenarnye...umm...ta berani laa nak cakap ape2...yang aku boleh cakap....aku rasa tenang je bila jawab soalan... ^,^

    Hmm...so...dah agak lama aku menyepi dari blog aku nie kan??err.....disebabkan jiwa kacau dan kesibukkan yang ketara,,,,terpaksa laa aku menyepikan diri.. >< huhuh..

    Aku tak nak ingat nama siapa2 dah...fon pun,,mama dah amek...aku betul2 nak score utk final aku kali nie...aku tak nak kecundang... :')

    Doakan saya yaw... :D  teringin giler nak up jd top 5 blek~hukhuk...zaman top 5,,dah lme aku tinggalkan... >< ummmm.....

    So...semalam en,,,mama merajuk dengan aku n ngn adik aku...ta na becakap laa,,,ape laa...tp...bcakap jugak ngn aku n adik aku... >< huhuh...ape laa....aku tau mama tabole kalau tak bercakap dengan kteowg.. :')

    Sorry mama.....along ta dapat nak pujuk mama....along tengah busy nak final... >< soooorrry mama... >< hmm.......okay...cukup laa sampai sini....ari isnin nanti....biology paper 3...boleh pulak aku mengupdate blog...hukhuk...

    Kay....take care semua~ :)  assalamualaikum.... :) 

    Post a Comment


    PAST | PRESENT