MINE


Welcome
Hi there!

This is my online diary. You don't have to read my story if you don't want to


ME
A 21 years old girl and still broke lol.

  • I love black!
  • I love rain!
  • I love panda!
  • I love you!


    Tagboard




    skin by BALQISH
    Coding by BALQISH
    The Best View by Google Chrome
  • Aish~ Baby Qistina~ +___+
    Monday, 29 October 2012 | 0 Comments


    Tumblr_mbpm98qujr1qzrk5xo1_500_large

    Argghhh...penat kay...penat... >< dah dekat 6 tahun...aku kuar jenjalan dengan family aku,,,takde baby...huuuhh....sumpah penat weyyyyy T___T

    Yelaaa...kakak sulung kan...?so...mama dah lme abis pantang...n tengah hari tadi,,,aku dengan adik2 aku kluar g jusco rawang dgn mama kteorg~ayah takde~busy dengan kerja...... :(

    Maklumlah...dah buad dua kerja dalam satu hari....kadang2,,,3 hari sekali baru balik rumah...hmm...ape boleh buad...ayah ketua keluarga kan... :(((

    So..masa dah nak kluar tadi,,mcm biase,,,bila ayah takde,,,mama akan bawak kereta dan aku sebagai kakak sulung akan menggunakan kuasa yang aku ada untuk duduk dekat tempat duduk sebelah pemandu...heheheh... :P

    And...dengan selamba badaknye,,,aku boleh pakai wedges~ adusshh...menyesal kayy aku pakai kasut wedges  putih aku tu...

    Sebab....aku ingt kn...baby Qistina takkan nangis....and..cume duduk diam2 dalam kereta sorong dye tuh...but..dye menangis jugak...so...aku dengan pakaian serba putih,,,,,

    Kasut putih,,tudung putih,,sluar putih n baju putih,,,,dukung baby tu....and..unfortunately,,,,"uwweekkk" ~ ggrrrr -___-  Qistina muntah!!! ><

    Hahaha....sumpah kay...dah lama tak rasa ade adik kecik mcm nie...last aku rase,,,mse Icha~ tu pun...6 tahun lepas... ><

    But...muntak tu...tak kena kat baju aku....cume...terkena sikit kat inner baju aku... >< huhuh...and then..kat dalam mall tu,,,bole pulak dye menangis masa mama tengah nak beli barang dye....adesss!!

    So,,aku pun angkat n kelek dye ke sana sini...diam laaa jugak....but...tanpa disangka-sangka,,,baju dye basah!!!dye berak sampai tertembuss!!! aduusshhh!!! T___T

    Then...aku dah gelabah...gelabah kay!!nak berlari mencari mama,,,aku takut jatuh...sbb....kaki aku yang patah tu,,,rase sakit...berdenyut-denyut...uhukuhuk...

    Adik aku yang nombor dua tu,,tapaya ckp laaa....ta tau pegang budak langsung... >< pdhl,,,aku tua setahun je dri dye... ><

    Haish...so...dalam kereta,,,dye asik menangis je...sampai lenguh tangan aku nak pegang...haiiihhh...penatnye laaa....kalau dulu,,,,masa g jenjalan.,,,nak lepak kat kdai buku 3,4 jam pun takpe...

    Sekarang???kne marah je kalau stay kat dalam satu kdai wlaupun cume 10 minit...haishhh....takpe laaa...na buad cm ne....nasib baik mama dah ikat...kalau tak,,,,dapat adik yg keenam laaa aku.... XD

    Hahahah....kay...tu je....arggghh~ penatnye badan..rse mcm nak tido je nie~kayyy....gudnite... :* Assalamualaikum~~~ >_<

    Post a Comment


    PAST | PRESENT