MINE


Welcome
Hi there!

This is my online diary. You don't have to read my story if you don't want to


ME
A 21 years old girl and still broke lol.

  • I love black!
  • I love rain!
  • I love panda!
  • I love you!


    Tagboard




    skin by BALQISH
    Coding by BALQISH
    The Best View by Google Chrome
  • KEPUTUSAN PMR AKU.... T__________T
    Wednesday, 21 December 2011 | 3 Comments

    Assalamualaikum korang...aku ade cite sedih...hukhukhuk....Result PMR aku... :'(

    Aku cuma dapat 6A 2B je...aku target straight A...tp....ta dpt..huuhh....mse aq g skola td kan...xde spe pon yg tgor aq tw.... :)  ps2, aku g la amek slip aku kt teacher....

    N........OMG!!~ aq btol2 terkejut....huuuhh....then, aku tersu keluar dewan...aku pegi kt mama n ayah....mama tye,

    "Dapat brape Long?"

    Aku x ckp pape...aku cume bg slip 2 je...huuhhh...sakitnye ati aku bile tgk slip tuh...aku rse cm na koyak2 je...

    Tapi ble aku pikir blek...na wt cm ne kan?? Mungkin Allah da aturkan yang lagi baik untuk aku...lagipun....PMR bkn penghujungnya....

    Ada banyak lagi cabaran yang menanti aku kt depan... :)

    N insyaAllah....aku akan pergi asrama taun depan....mama nak anta aku kt skola berasrama penuh kt JOHOR...negeri kelahiran aku....huhu...

    Aku yg mnx...aku da x kesah ape dh..asalkan...aku keluar dri skola tuh...aku nak kehidupan yang baru...aku nak rasa hidup berdikari...belajar sendiri...suasana sekeliling lain...n semuanya lain...termasok kawan.. :)

    Aku tahu tempat aku bukan lagi kt sini....aku tau semua da menyampah ngn aku...huhu....da la...wt pe na amek ati kan???bende da lepas...wt pe dikenang-kenang... :)

    Tapi yang pasti...impian aku na msok MRSM musnah!!! Sbb....Sains aku dapat B!  :'(

    N skola menengah sains pon aku ta dpt pegi....sume sbb Sains aku dpt B! :(

    Huuhh...da la....wt bpe pening2 na ingat lagi...bersyukur je la ngn ape yg aku dpt...tahniah untuk bebudak kelas aku yg 10 org dpt 8A n kwn aku yg dok kls keempat, tahniah sbb kau da catat rekod sebagai budak perempuan pertama yang dpt 8A walaupun duduk kelas keempat...wt malu je aku yg dok kelas 1st ni...huhuhu..

    K laa...sekian dulu entry sedih aku nie...na hepy2 jap... :)

    to : Fakrul Airul 
         = sye ta dpt la na g MRSM.. :')  Allah da aturkan yg lebih baik...thanks sbb Aminkan doa sye mse
            2..hukhukhuk...sye da iktiraf awk jd kwn sye!~ hehe...

    Assalamualaikum...... :)

    Blogger aira mohamad said...

    sabar ye dik.. rezeki Allah tu ade kt mana2.. cuma cepat ngan lambat je kite dapat.. 6A pn oke la dear.. hepi2 always k :D

     
    Blogger Fakrul Airul said...

    Jangan sedih k! try ur best for spm,,, jgn main2 lg, mulakan azam baru,,,, Good Luck!

     
    Blogger faten afiqa said...

    Fakrul : :) thanks...huhu..ok..x main2 dh...

    Aira : hukhuk...memang ok..tp..tpu la kalau x sedih...tgk muke kwn2 sume hepi...(walaupun ade yg nangis) huhu...

     

    Post a Comment


    PAST | PRESENT