MINE


Welcome
Hi there!

This is my online diary. You don't have to read my story if you don't want to


ME
A 21 years old girl and still don't have any idea what kind of doctor or what kind of person that she wants to be.

  • I love black!
  • I love rain!
  • I love panda!
  • I love you!


    Tagboard




    skin by BALQISH
    Coding by BALQISH
    The Best View by Google Chrome
  • Contest Saya Suka Senyum by Yasmin , Atirah and Nurin
    Thursday, 29 December 2011 | 0 Comments

                                           


    Assalamualaikum~~ hye~~ sye update lagi!! opss.. sye pulak..hehe...aku..hmm...ala..aku update ni pon sbb aku join contest..heheh... :) so..kalau korg nk join jugak , klik je banner tuh , ok? :)

    so...this is the rules...

    1)Korang wajib follow Yasmin , Atirah & Nurin (untuk tahu berita terbaru)
    2)BerWarganegara Malaysia

    3)Perempuan & Lelaki sahaja 

    4)Dah siap ? Letak entry korang kat ruangan komen jika anda dari blog saya . Letak entry korang kat ruangan komen jika anda dari blog Yasmin . Letak entry korang kat ruangan komen jika anda dari blog Nurin. Post dekat shoutbox tidak akan diterima .
     
    5)Buat entry bertajuk "Contest Saya Suka Senyum by Yasmin , Atirah & Nurin"

    6)Sertakan gambar yang korang edit di dalam entry korang . 7)Wajib like Fanpage saya
    8)Wajib letak banner atas dan linkkan ke blog ini .
    9)Ikut semua syarat-syarat , jika tidak , serta-merta penyertaan terbatal .





    done.. :) 

    ni gmbr yg aq pertaruhkan.. ^_^ heheh..


    heheh...done.. :) bye2.. :)

    Post a Comment


    PAST | PRESENT