MINE


Welcome
Hi there!

This is my online diary. You don't have to read my story if you don't want to


ME
A 21 years old girl and still broke lol.

  • I love black!
  • I love rain!
  • I love panda!
  • I love you!


    Tagboard




    skin by BALQISH
    Coding by BALQISH
    The Best View by Google Chrome
  • Contest: Blog Paling Comel! by Dina and Zati
    Wednesday, 28 December 2011 | 0 Comments

                                 
    huhuhuh...aku join contest nie~~kalau korg pon nk join , juz klik banner tuh ok? :)

    ehem...so....puji2an blog aku dimulekan skg...ehem2...blog aku ni baru je ditukar templatenye..daripada template ape nth menjadi classic template....um...so..aq rse template nie amat sesuai utk empunye blog ini...(err..cm nk msok puji dri sndri je) ok..back to basic..aq rse ni adelah kejayaan pertame aku dlm edit2 blog nie...aq cukup berpuas hati ngn ape yg aku dh buat...hasilnye , tentulah blog yg comel n sweet ni... :)  di samping itu , (penanda wacana aq x lupe) blog aq nie juge x kn lengkap tanpe dihiasi dgn 'sesuatu' yg comel lg hensem yg menambahkan seri blog aq yg sudah sedie sweet plus comel nie~~ lihat saja di tagboard aku..hensem kan die?? ops2!~~ dye aku punye~~ XD  n font blog ini serte cursornye pon cukup wt aq hepy ble aq bukk blog aq nie...x keterlaluan kalau aku ckp aku btol2 dh jatuh hati ngn blog aku ni..oh...she's my sweetie~~ (jantina blog aq adelah perempuan..heheh..) ok..aq tak tau lagi nk puji ape...cukup lah setakat nie...hope2 ape yg aq bebel n puji2 nie , dpt menarik hati para judges.. :)

    Aq tag : Fatin Nurjieha . Rushda Adiba . Shahira Hamzah

    so , ni syarat2 kalau korg nk join.. :)

    1) follow belog ini dan belog kat sini
    2) buat entry yg bertajuk 'contest: blog paling comel! by dina and zati'
    3) letak banner di atas dalam entry
    4) link kan banner tersebut ke salah satu belog kami
    5) puji belog sendiri habes-habesan. (mase ni la korg boleh perasan habes tnpa digelak oleh orang lain :D)
    6) tag 3 rakan blogger n pastikan org tu thu yg die telah di tag (paham ke?)
    7) letak link entry anda di kotak komen di entry ini atau yang ini. (entry tersebut sahaja!)
    8) done! big clap! *pap pap*
    tarikh tutup:
    27 januari 2012

    Post a Comment


    PAST | PRESENT