MINE


Welcome
Hi there!

This is my online diary. You don't have to read my story if you don't want to


ME
A 21 years old girl and still broke lol.

  • I love black!
  • I love rain!
  • I love panda!
  • I love you!


    Tagboard




    skin by BALQISH
    Coding by BALQISH
    The Best View by Google Chrome
  • CONTEST BLOG AKU PALING SIMPLE BY AFIFI | NNBO | UDIN
    Saturday, 24 December 2011 | 0 Comments

                                                 

    Huhuhu...blog aku simple ke? :)  aku x kire..aku nk join jugak...hehehe...ok...eh..terlupe pulak... Assalamualaikum... :)  ape khabar korg semue? sihat2 belaka? aku harap korg yg bce entry nie sihat la hendaknye.. :)

    Ok..aq nk join lagi ape2 contest...n contest ni menarik perhatian aku.. ^^ kalau korg pon nak join , juz klik je banner tuh ok ? :)

    yg nie org bce dulu~~ :)


    1. First KLIK INI , INI , DAN INI ! (wajib ! #anda diperhatikan)
    2. Follow blog saya , INI DAN INI .

    3. Buat SATU entry yang bertajuk CONTEST BLOG AKU PALING SIMPLE BY AFIFI | NNBO | UDIN # banner direct link ke blog INI !

    4. Pastekan link entry anda di ruangan KOMEN :) bukan mcm ni : www.afifishamsuri.blogspot.com !

    5. 24 Disember-30 Disember 2011 # 12 tengah hari 

    6. 100 % dipilih oleh PENGANJUR !


    HADIAH :

    TIADA 1 , 2  , 3 !
    TIGA PEMENANG BERTUAH MENDAPAT TOPUP RM 5 !
    HEADER : 3 PEMENANG


    ok done..bye2..Assalamualaikum.. :)

    Post a Comment


    PAST | PRESENT